همه چی
همه چی

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید لطفا نظر یادتون نره
آرشيو
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
نويسندگان
sahar
کد هاي جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 45354
تعداد مطالب : 278
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1



امارگیر حرفه ای سایت

جک.....  <-PostCategory-> 

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون كویر... و می دانی كه كویر بدون باران زنده است... پس برو بمیر
 
 یه توپ دارم قلقلیه ....... موهای سرم فرفریه ..... مسیج جدید نداشتم سرت كلاه گذاشتم
 
  گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه چون پاهات خیلی بو میده
 
  دختره میره تو كتاب فروشی میگه آقا ببخشید كتاب برتری زن بر مرد دارین؟ مرده نگاش میكنه میگه خانم شرمنده ما اینجا رمان تخییلی نمیفروشیم
 
  طرز تهیه دختر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش كن مواد رو حروم نكنیم
 
  از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه
 
  دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه
 
  می دونی چرا دوست دارم با تو برم ماهی گیری چون هیچ کس مثل تو کرم نداره
 
  میدونی اگه یه اسب با یه سمور ازدواج کنه بچشون چی میشه؟ . . . . من چمیدونم.مگه من گفتم عروسی کنن؟مگه من گفتم بچه دار شن؟
 
  یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیست........آینه ست
 
  می خواستم شمع باشم تا آخر عمر برات بسوزم... ولی نامرد ادیسون برق رو اختراع كرد
 
  چند وقته دلم هوس تاب بازی کرده. اجازه می دی بیام تو ذهنت؟ آخه شنیدم مخت تاب داره
 
  معادله جالب: از سن خودت 20 سال کم کن. باقیمانده رو با 7 جمع کن. اگه عدد زوج بود با 1 جمع و اگه فرد بود از یک کم کن. اگه رنگ تیره رو دوس داری ضرب در 3 کن و اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن. نتیجه نهایی رو ول کن. حال خودت چطوره؟
 
  اسمت را روی كاه نوشتم خراب شد اسمت را روی شمع نوشتم آب شد اسمت را روی قلبم نوشتم شكست ........بروبابا توهم با این اسمت
 
    از خـدا یـه گل خواسـتــم،اون بـه مـن یـه بـاغ داد من از خدا یه درخت خواستم،اون به من یه جنگل داد میترسم از خدا تو رو بخوام بهم یک گله گوساله بده
 
    من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی:میگ میگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:,ساعت 15:44 توسط sahar |
مطالب پيشين
» کلیک کنید
» 7واقعیت
» ?
» اینم عکس پسر ......
» شما فکر میکنید که این خانم چند ساله است؟! (عکس)
» مردان زنان را هرزه میکنن
» دلم گرفته
» سخته درسم
» اهای مخاطبـــــ خاص ِ زندگے ِ مــــن...
» ?
» خیانت
» ?
» به سلامتی همه
» هوای تو !
» شماره
» بگذار سر به سینه ام تا ...
» مال منی
» آشنایی با کامپیوتر.
» آشنایی مفاهیم سخت افزار ونرم افزار.
» قرص جدید
» چه رنگی هستی؟؟؟
» اول بگو :تیکه کلامت چیه؟ بعد بگو:نظرت در باره سربازی دختراچیه؟؟؟
» دانلود اهنگ
» دانلود اهنگ
» تفاوت
» باحال
» وگگگگگگگگگو
» مدرسان شریف





پيوندها


ضد پسر طلوع بهترین سایت های تبلیغات کلیکی(درامد بسیار خوب اینترنتی) از اون حرفا رمز و كد بازيها ردیاب ماشین جلوپنجره اریو اریو زوتی z300 جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه طنز و آدرس saharalamto.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. اگر هم ثبت نشد لینکتون از نظرات به ما اطلاعات بدین مرسی





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

LOVE
joke&troll
داستان غم
موبایل و تکنو لوژی
بوسه بر لبان عاشق
عشقی برای همیشه...
توت فرنگی
رژ لب قرمز
اپارت
دانستن آنچه كه نميدانيم !!!
آسان گیم
socks
رمز وكد بازىها
بهترین سایت از نظر بازی و اخرین اخبار
موبایل و آی پد و لپ تاپ رایگان
چهره شما اسرار درونی بدنتان را فاش می کند.
جدید ترین مد موی دخترانه
عکس مدموی مردانه
روایت حماسه شــــــــــش تایی ها
آواز خواندن پرندگان صد برابر سریع تر از چشم به هم زدن انسان!
تازه های مد گرایی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com